• 27.11.2024
  • /
  • Новини

Наистина ли Rolls-Royce прави пикап?

Picture of Румен Георгиев
Румен Георгиев
Главен редактор
Наистина ли Rolls-Royce прави пикап?

Rolls-Royce е едно от най-уважаваните имена в света на автомобилите вече повече от век и за това има основателна причина. Това, което започва като партньорство между Чарлз Ролс и Хенри Ройс, се превръща в съвременното определение за луксозно пътуване. Днес британският автомобилен производител е известен със своето инженерно майсторство и разкош. До такава степен, че няма два еднакви автомобила от производствената линия на компанията.

Всяко превозно средство е поръчково и ръчно изработено, в по-голямата си част с изключително внимание към детайлите.Това създава уникално преживяване за всеки клиент, който притежава Rolls-Royce. Това преживяване обаче е свързано с разходи, които не са никак леки за джоба.Дори най-евтиният Rolls-Royce е с начална цена над 300 000 долара. Освен това те винаги са били свръхлуксозни возила, които не са подходящи за какъвто и да е неравен терен, освен за улично шофиране.

Ето защо пикап с предната част на Spirit of Ecstasy може и да е необичайна идея, но контрастът го прави малко вероятен кандидат за моделната гама на Rolls-Royce. Почти естествено е да се сетим за Ford, Chevrolet или Ram, или дори за Cybertruck, когато става въпрос за пикапи. Въпреки това някои може би са вярвали, че един откровено луксозен пикап ще бъде следващото нещо, което ще излезе от заводската линия на Rolls-Royce. Няколко теми в Reddit и канали в YouTube подхраниха тези спекулации, което доведе до известно объркване в автомобилната общност.

Пикапът Rolls Royce в най-добрия случай е фантазия в социалните мрежи

Пикапът Rolls Royce в най-добрия случай е фантазия в социалните мрежи

Цялата идея за пикап Rolls-Royce стартира, когато изображения, генерирани от изкуствен интелект, бяха разпространени в социалните медии и чрез недостоверни и фалшифицирани автомобилни репортажи. Полученото изкуствено изображение е отчасти бонбон за окото, отчасти странно: има класическа предна част на Rolls-Royce със стандартна сребриста решетка и чисто легло. Очевидно базиран на истинския Rolls-Royce Cullinan, фалшивият автомобил изведнъж преминава в пикап с висок клиренс и кралски минималистична естетика. При по-внимателно вглеждане могат да се открият признаци, че този автомобил е генериран от изкуствен интелект.

Предната регистрационна табела на изображението е облепена със странна златна лепенка, на която е изобразена зле изпълнена версия на логото на Rolls-Royce. След това решетката пред левия въздуховод се различава от дясната, като едната е блестящо сребриста, а другата има златно петно в средата. Точно над решетката логото на марката е размазано и не прилича на това на истинския Rolls-Royce. И накрая, всички светлини в предната част на багажника на покрива са разположени асиметрично, като тази в крайната дясна част изобщо не е на място.

Въпреки че пикап Rolls-Royce може да е само фантазия, откриването на подобна измама за автомобили е доста лесно. Например, ако нещо изглежда твърде хубаво, за да е истина – като пикап Rolls-Royce или хечбек Lamborghini – е основателно да бъдете подозрителни. Само когато подобна новина е отразена от надежден автомобилен информационен канал или официално от автомобилния производител, тя се счита за вярна.

Що се отнася до откриването на изображение, генерирано от изкуствен интелект, обратното търсене на изображения в надеждни инструменти като AIorNot или HIVE може напълно да потвърди сделката. Дори и без тези ресурси обаче изображенията с изкуствен интелект (в по-голямата си част) често не създават точни текстури. Както в този пример с Rolls-Royce, където логото RR е размазано. Или ако други детайли в изображението са твърде полирани, те вероятно са фалшиви.

Последни новини

  • 13.03.2025
  • /
  • Новини

Honda има дълга и богата история във Формула 1, като пуска първата си платформа през 1964 г. – RA271. Оттогава насам японската компания се утвърждава като премиер конструктор в сериите – макар че серията ѝ в никакъв случай не е непрекъсната. Всъщност Honda се оттегля от F1 не по-малко от четири пъти: 1968 г., 1992 г., 2008 г. и 2021 г. Така се създадоха четири различни епохи в програмата на Honda във Формула 1, като всяка от тях приключваше по различни причини. Нека разгледаме последната от тези ери, която приключи през 2021 г., и какво планира да направи Honda, когато се завърне през 2026 г. Краткият отговор на въпроса защо Honda напусна през 2021 г. е свързан с въглеродната неутралност и алтернативните горива. Honda заяви желание да постигне въглеродна неутралност, с целеви срок за електрификация до 2030 г., и се оттегли от Формула 1, за да вложи повече от ресурсите […]

  • 10.03.2025
  • /
  • Любопитно

Производителите на автомобилни двигатели имат своите модни тенденции: V-8, боксери и редови шестцилиндрови двигатели – всички те са привличали вниманието на публиката по едно или друго време. За известно време, особено през 2010 г., изглеждаше, че автомобилните двигатели стават сравнително малки, дори в по-големите автомобили. Двигатели като трицилиндровия Ford EcoBoost съществуват от години и все още се произвеждат. Дори двуцилиндровите двигатели, които по едно време се свързваха предимно с малките Fiats, преживяха възраждане. Новите технологии за впръскване на гориво и трансмисия, както и интелигентната конструкция на двигателя, спомогнаха за подобряване на работата на малките двигатели. Дори революцията на електрическите автомобили е изиграла своята роля. Въпреки че в момента в САЩ не се внасят двуцилиндрови автомобили, на американския пазар има много употребявани автомобили със сравнително късен модел. Други се срещат само в чужбина. Докато в света има някои невероятно бавни автомобили с малък двигател, други се появяват с времена от 0 […]

  • 07.03.2025
  • /
  • Любопитно

Мисията на Lucid Motors е не просто да създаде най-добрия електрически автомобил на пътя, а най-добрия автомобил – и точка. Революцията на електрическите превозни средства е свързана с компромиси; да се пътува по-далеч без чести спирания на претъпкани станции за зареждане означава да се добавят повече батерии, което утежнява автомобила. Ако искате вашият електромобил да работи като Porsche, трябва да жертвате лукса, комфорта, пъргавината или простора. От Lucid обаче твърдят, че при техните автомобили не се налага да правите компромиси с нищо. Lucid стартира през 2007 г. като компания със седалище в Нюарк, Калифорния, наречена Atieva. Тя е създадена от Бернард Це (бивш вицепрезидент/член на борда на директорите на Tesla) и предприемача Сам Уенг с цел разработване на технология за батерии за електрически автомобили. и ще продължи да доставя батерии за състезателните серии Formula E. През 2016 г. Atieva се превърна в Lucid, а през 2018 г. получи инвестиция от […]

  • 05.03.2025
  • /
  • Електромобили

Изминаха повече от пет години, откакто Volkswagen спря да произвежда своя емблематичен, класически малък автомобил Volkswagen Beetle. Въпреки че оттогава насам се носят слухове за евентуално завръщане на автомобила, Volkswagen винаги е отричал подобна възможност. С нарастването на популярността на електромобилите се появиха и слухове за възможността за създаване на Beetle с електрическа батерия. Дори и евентуалното възраждане на марката Beetle да виси на косъм, това, което Volkswagen потвърди преди няколко седмици, беше, че работи по електромобил от начално ниво. С целева цена от около 20 000 евро (~21 500 щатски долара), този предстоящ електромобил – поне в духа си – изглежда има това, което би било необходимо на Volkswagen, за да се пребори с настъплението на достъпните и висококачествени електромобили, произведени в Китай. На 5 март 2025 г., точно един месец след последната закачка с автомобила, Volkswagen най-накрая разкри визията си за достъпен електрически автомобил. Германският автомобилен производител нарича […]

© 2025 AUTODIR.bg - Новини, тестове и ревюта за автомобили.
Уеб дизайн от HEXTECH.bg | Част от медийна мрежа HEXMEDIA.bg