• 22.02.2025
  • /
  • Новини

Ford F-150 Shelby Super Snake: Какъв двигател и колко конски сили има?

Picture of Румен Георгиев
Румен Георгиев
Главен редактор
Ford F-150 Shelby Super Snake Какъв двигател и колко конски сили има

Пикапът Ford F-Series е един от двата серийни модела на Ford, които могат да получат Super Snake модификациите от Shelby. Въпреки че исторически значката Super Snake беше запазена само за топ модела Mustang GT500, през 2015 г. Mustang GT с неговия 5.0-литров атмосферен V8 Coyote стана стандартният избор за Super Snake пакета.

Само Mustang и F-150 могат да бъдат конвертирани в Super Snake от Shelby American Inc. Shelby F-150 Super Snake за 2025 г. започва със стандартен F-150 Lariat 4×4 SuperCrew, оборудван с 5.0-литров V8 Coyote. Стандартната мощност е 400 к.с. и 556 Нм въртящ момент. Но ако сте готови да отделите допълнителни 62 000 долара за пакета Shelby F-150 Super Snake (в допълнение към 77 000 долара за базовия пикап), можете да добавите опционалната система с компресор, която повишава мощността до 785 к.с. (при използване на 93-октанов бензин).

F-150 Super Snake не е толкова мощен, колкото Ford Shelby Mustang Super Snake с неговите 830 к.с., но 785 к.с. са напълно достатъчни, за да го направят един от най-мощните модели Shelby в историята. За тази цел са добавени доказани тунинг модификации от Shelby, като открит въздушен филтър с карбонов всмукателен тръбопровод, алуминиев топлообменник, състезателни горивни инжектори, прецизна дроселова клапа и изпускателна система Shelby by Borla cat-back с черни накрайници, осигуряваща характерния плътен звук.

Иконичният стил на Ford Shelby

Иконичният стил на Ford Shelby

Голяма част от идентичността на Super Snake се върти около спортния дизайн и високата производителност. Няма да се притеснявате за външния вид или уличното присъствие, ако управлявате Shelby F-150 Super Snake. Той е оборудван с окачване Ford Shelby by Ridetech, включително регулируеми амортисьори Fox 2.5 с вътрешен байпас и обновени горни носачи отпред. В същото време задната част разполага с регулируеми амортисьори Fox и нови стабилизиращи щанги, които поддържат стабилността на пикапа, докато развихряте 785-те коня на асфалта.

Визуалните подобрения включват:

  • 22-инчови алуминиеви джанти Shelby с високопроизводителни гуми,
  • двоен всмукателен капак с вентилационни отвори,
  • автоматични странични степенки с осветление и предпазни панели,
  • разширени калници в цвета на купето,
  • персонализирана горна решетка,
  • нова предна броня,
  • тонирано покривало за товарния отсек,
  • емблематичните Shelby състезателни ленти.

Super Snake пакетът променя и интериора на F-150. Допълнителните екстри включват:

  • силно затъмнени стъкла (в зависимост от законодателството в различните щати),
  • бродирани стелки,
  • спортни алуминиеви педали,
  • карбонови панели в купето,
  • специална серийна табелка на централната конзола.

Цената на Shelby F-150 Super Snake започва от около 139 000 долара.

Последни новини

  • 10.03.2025
  • /
  • Любопитно

Производителите на автомобилни двигатели имат своите модни тенденции: V-8, боксери и редови шестцилиндрови двигатели – всички те са привличали вниманието на публиката по едно или друго време. За известно време, особено през 2010 г., изглеждаше, че автомобилните двигатели стават сравнително малки, дори в по-големите автомобили. Двигатели като трицилиндровия Ford EcoBoost съществуват от години и все още се произвеждат. Дори двуцилиндровите двигатели, които по едно време се свързваха предимно с малките Fiats, преживяха възраждане. Новите технологии за впръскване на гориво и трансмисия, както и интелигентната конструкция на двигателя, спомогнаха за подобряване на работата на малките двигатели. Дори революцията на електрическите автомобили е изиграла своята роля. Въпреки че в момента в САЩ не се внасят двуцилиндрови автомобили, на американския пазар има много употребявани автомобили със сравнително късен модел. Други се срещат само в чужбина. Докато в света има някои невероятно бавни автомобили с малък двигател, други се появяват с времена от 0 […]

  • 07.03.2025
  • /
  • Любопитно

Мисията на Lucid Motors е не просто да създаде най-добрия електрически автомобил на пътя, а най-добрия автомобил – и точка. Революцията на електрическите превозни средства е свързана с компромиси; да се пътува по-далеч без чести спирания на претъпкани станции за зареждане означава да се добавят повече батерии, което утежнява автомобила. Ако искате вашият електромобил да работи като Porsche, трябва да жертвате лукса, комфорта, пъргавината или простора. От Lucid обаче твърдят, че при техните автомобили не се налага да правите компромиси с нищо. Lucid стартира през 2007 г. като компания със седалище в Нюарк, Калифорния, наречена Atieva. Тя е създадена от Бернард Це (бивш вицепрезидент/член на борда на директорите на Tesla) и предприемача Сам Уенг с цел разработване на технология за батерии за електрически автомобили. и ще продължи да доставя батерии за състезателните серии Formula E. През 2016 г. Atieva се превърна в Lucid, а през 2018 г. получи инвестиция от […]

  • 05.03.2025
  • /
  • Електромобили

Изминаха повече от пет години, откакто Volkswagen спря да произвежда своя емблематичен, класически малък автомобил Volkswagen Beetle. Въпреки че оттогава насам се носят слухове за евентуално завръщане на автомобила, Volkswagen винаги е отричал подобна възможност. С нарастването на популярността на електромобилите се появиха и слухове за възможността за създаване на Beetle с електрическа батерия. Дори и евентуалното възраждане на марката Beetle да виси на косъм, това, което Volkswagen потвърди преди няколко седмици, беше, че работи по електромобил от начално ниво. С целева цена от около 20 000 евро (~21 500 щатски долара), този предстоящ електромобил – поне в духа си – изглежда има това, което би било необходимо на Volkswagen, за да се пребори с настъплението на достъпните и висококачествени електромобили, произведени в Китай. На 5 март 2025 г., точно един месец след последната закачка с автомобила, Volkswagen най-накрая разкри визията си за достъпен електрически автомобил. Германският автомобилен производител нарича […]

  • 04.03.2025
  • /
  • Любопитно

За Lexus LFA често се говори със страхопочитание и респект – в крайна сметка това беше ореолът на Lexus, при това с много ограничена производствена серия от едва 500 бройки. Това го превръща в рядка гледка, а безкомпромисното му разработване означава, че това е най-доброто, което Toyota може да направи. Това обаче означаваше също, че от първия прототип през 2003 г. до старта на производството през 2010 г. на компанията бяха необходими седем години. Това е безумно дълъг период от време за който и да е модел автомобил и е едно от нещата, които трябва да знаете за LFA. Въпреки че Toyota положи всички усилия, за да направи LFA възможно най-съвършен, за съжаление той не се продава твърде добре. Въпреки че производството му беше ограничено, на компанията ѝ отне няколко години, за да изчисти наличностите си. Тъй като никой не купуваше този скъп суперавтомобил, Lexus реши да прекрати производството на […]

© 2025 AUTODIR.bg - Новини, тестове и ревюта за автомобили.
Уеб дизайн от HEXTECH.bg | Част от медийна мрежа HEXMEDIA.bg