• 25.11.2024
  • /
  • Новини

Колко бърз е Acura Integra Type S? Преглед на максималната скорост и времето за ускорение

Picture of Румен Георгиев
Румен Георгиев
Главен редактор
Колко бърз е Acura Integra Type S? Преглед на максималната скорост и времето за ускорение

Когато Acura Integra се завърна в шоурумите в САЩ през 2023 г. за първи път от 2006 г. насам като заместител на Acura ILX, тя впечатли автомобилните критици с игривия си характер, добрата икономия на гориво, щедрото вътрешно пространство и обемния багажник. За съжаление, обаче, ентусиазмът около седана беше до известна степен помрачен от бавното ускорение от 0 до 60 mph, което според данни на Zeroto60times изискваше около 7,3 секунди. За да удовлетвори ентусиастите, които търсят по-голяма скорост, Acura реши да предостави на Integra „Type S“ версия, и така се роди Acura Integra Type S 2024.

Acura Integra Type S е базирана на FL5 Civic Type R и споделя много от същите компоненти като Type R, включително 2.0-литровия турбо K20C1 четирицилиндров двигател, четирибуталните спирачки Brembo и шестстепенната механична трансмисия. Под капака на Acura Type S турбо двигателят развива 320 конски сили и 310 lb-ft въртящ момент, което е с 120 конски сили и 118 lb-ft повече от стандартната Integra с 1.5-литров турбо двигател. Това също означава, че Acura Integra Type S има малко по-голяма мощност от базовата си версия – 315-конския Civic Type R, благодарение на комбинацията от тунинг на двигателя и използването на изпускателна система с висок дебит, която няма преден резонатор. Но колко по-впечатляващо ускорение осигурява тази допълнителна мощност?

Колко бърза е Acura Integra Type S?

Колко бърза е Acura Integra Type S

Според същите данни от Zeroto60times, споменати по-рано, Acura Integra Type S ускорява от 0 до 60 mph за 5.1 секунди. Това означава, че е с цяла секунда по-бърза от Acura Integra Type-R от 2000 г. и с 2.2 секунди по-бърза от Acura Integra A-Spec от 2023 г. След това Acura Integra Type S набира скорост, достатъчна за постигане на обявената максимална скорост от 167 mph, което я прави една от най-бързите модели на Acura както по отношение на ускорението, така и на максималната скорост.

Освен с впечатляващата си скорост, ревюто на Acura Integra Type S 2024 отбелязва, че тя също така удовлетворява съвременните ентусиасти със своя лек и забавен за управление характер. Това напълно съответства на твърденията на Acura, че настроеното шаси и двойноосевата предна система за окачване на Type S я правят изключително прецизна машина. И това е преди дори да вземем предвид прословутата прецизност на трансмисията, управлението, адаптивната система за амортизация, хеликоидалния диференциал с ограничено приплъзване, спирачките Brembo и високопроизводителните летни гуми Michelin Pilot Sport 4S.

Последни новини

  • 10.03.2025
  • /
  • Любопитно

Производителите на автомобилни двигатели имат своите модни тенденции: V-8, боксери и редови шестцилиндрови двигатели – всички те са привличали вниманието на публиката по едно или друго време. За известно време, особено през 2010 г., изглеждаше, че автомобилните двигатели стават сравнително малки, дори в по-големите автомобили. Двигатели като трицилиндровия Ford EcoBoost съществуват от години и все още се произвеждат. Дори двуцилиндровите двигатели, които по едно време се свързваха предимно с малките Fiats, преживяха възраждане. Новите технологии за впръскване на гориво и трансмисия, както и интелигентната конструкция на двигателя, спомогнаха за подобряване на работата на малките двигатели. Дори революцията на електрическите автомобили е изиграла своята роля. Въпреки че в момента в САЩ не се внасят двуцилиндрови автомобили, на американския пазар има много употребявани автомобили със сравнително късен модел. Други се срещат само в чужбина. Докато в света има някои невероятно бавни автомобили с малък двигател, други се появяват с времена от 0 […]

  • 07.03.2025
  • /
  • Любопитно

Мисията на Lucid Motors е не просто да създаде най-добрия електрически автомобил на пътя, а най-добрия автомобил – и точка. Революцията на електрическите превозни средства е свързана с компромиси; да се пътува по-далеч без чести спирания на претъпкани станции за зареждане означава да се добавят повече батерии, което утежнява автомобила. Ако искате вашият електромобил да работи като Porsche, трябва да жертвате лукса, комфорта, пъргавината или простора. От Lucid обаче твърдят, че при техните автомобили не се налага да правите компромиси с нищо. Lucid стартира през 2007 г. като компания със седалище в Нюарк, Калифорния, наречена Atieva. Тя е създадена от Бернард Це (бивш вицепрезидент/член на борда на директорите на Tesla) и предприемача Сам Уенг с цел разработване на технология за батерии за електрически автомобили. и ще продължи да доставя батерии за състезателните серии Formula E. През 2016 г. Atieva се превърна в Lucid, а през 2018 г. получи инвестиция от […]

  • 05.03.2025
  • /
  • Електромобили

Изминаха повече от пет години, откакто Volkswagen спря да произвежда своя емблематичен, класически малък автомобил Volkswagen Beetle. Въпреки че оттогава насам се носят слухове за евентуално завръщане на автомобила, Volkswagen винаги е отричал подобна възможност. С нарастването на популярността на електромобилите се появиха и слухове за възможността за създаване на Beetle с електрическа батерия. Дори и евентуалното възраждане на марката Beetle да виси на косъм, това, което Volkswagen потвърди преди няколко седмици, беше, че работи по електромобил от начално ниво. С целева цена от около 20 000 евро (~21 500 щатски долара), този предстоящ електромобил – поне в духа си – изглежда има това, което би било необходимо на Volkswagen, за да се пребори с настъплението на достъпните и висококачествени електромобили, произведени в Китай. На 5 март 2025 г., точно един месец след последната закачка с автомобила, Volkswagen най-накрая разкри визията си за достъпен електрически автомобил. Германският автомобилен производител нарича […]

  • 04.03.2025
  • /
  • Любопитно

За Lexus LFA често се говори със страхопочитание и респект – в крайна сметка това беше ореолът на Lexus, при това с много ограничена производствена серия от едва 500 бройки. Това го превръща в рядка гледка, а безкомпромисното му разработване означава, че това е най-доброто, което Toyota може да направи. Това обаче означаваше също, че от първия прототип през 2003 г. до старта на производството през 2010 г. на компанията бяха необходими седем години. Това е безумно дълъг период от време за който и да е модел автомобил и е едно от нещата, които трябва да знаете за LFA. Въпреки че Toyota положи всички усилия, за да направи LFA възможно най-съвършен, за съжаление той не се продава твърде добре. Въпреки че производството му беше ограничено, на компанията ѝ отне няколко години, за да изчисти наличностите си. Тъй като никой не купуваше този скъп суперавтомобил, Lexus реши да прекрати производството на […]

© 2025 AUTODIR.bg - Новини, тестове и ревюта за автомобили.
Уеб дизайн от HEXTECH.bg | Част от медийна мрежа HEXMEDIA.bg