Когато Acura Integra се завърна в шоурумите в САЩ през 2023 г. за първи път от 2006 г. насам като заместител на Acura ILX, тя впечатли автомобилните критици с игривия си характер, добрата икономия на гориво, щедрото вътрешно пространство и обемния багажник. За съжаление, обаче, ентусиазмът около седана беше до известна степен помрачен от бавното ускорение от 0 до 60 mph, което според данни на Zeroto60times изискваше около 7,3 секунди. За да удовлетвори ентусиастите, които търсят по-голяма скорост, Acura реши да предостави на Integra „Type S“ версия, и така се роди Acura Integra Type S 2024.
Acura Integra Type S е базирана на FL5 Civic Type R и споделя много от същите компоненти като Type R, включително 2.0-литровия турбо K20C1 четирицилиндров двигател, четирибуталните спирачки Brembo и шестстепенната механична трансмисия. Под капака на Acura Type S турбо двигателят развива 320 конски сили и 310 lb-ft въртящ момент, което е с 120 конски сили и 118 lb-ft повече от стандартната Integra с 1.5-литров турбо двигател. Това също означава, че Acura Integra Type S има малко по-голяма мощност от базовата си версия – 315-конския Civic Type R, благодарение на комбинацията от тунинг на двигателя и използването на изпускателна система с висок дебит, която няма преден резонатор. Но колко по-впечатляващо ускорение осигурява тази допълнителна мощност?
Колко бърза е Acura Integra Type S?
Според същите данни от Zeroto60times, споменати по-рано, Acura Integra Type S ускорява от 0 до 60 mph за 5.1 секунди. Това означава, че е с цяла секунда по-бърза от Acura Integra Type-R от 2000 г. и с 2.2 секунди по-бърза от Acura Integra A-Spec от 2023 г. След това Acura Integra Type S набира скорост, достатъчна за постигане на обявената максимална скорост от 167 mph, което я прави една от най-бързите модели на Acura както по отношение на ускорението, така и на максималната скорост.
Освен с впечатляващата си скорост, ревюто на Acura Integra Type S 2024 отбелязва, че тя също така удовлетворява съвременните ентусиасти със своя лек и забавен за управление характер. Това напълно съответства на твърденията на Acura, че настроеното шаси и двойноосевата предна система за окачване на Type S я правят изключително прецизна машина. И това е преди дори да вземем предвид прословутата прецизност на трансмисията, управлението, адаптивната система за амортизация, хеликоидалния диференциал с ограничено приплъзване, спирачките Brembo и високопроизводителните летни гуми Michelin Pilot Sport 4S.