• 29.11.2024
  • /
  • Електромобили

Какъв е пробегът на Subaru Solterra 2024 и колко време отнема зареждането му?

Picture of Румен Георгиев
Румен Георгиев
Главен редактор
Какъв е пробегът на Subaru Solterra 2024 и колко време отнема зареждането му?

Subaru Solterra 2024 се стреми да комбинира здравите офроуд възможности на класическите модели на Subaru с иновациите на електрическия автомобил (EV). Въпреки това, макар Subaru да хвали Solterra като „най-напредналия Subaru досега“, някои поставят под въпрос това твърдение заради ограниченото му разстояние на пробег и дългото време за зареждане.

Според Subaru, официалният пробег на Solterra 2024 е между 222 и 227 мили, в зависимост от версията. Въпреки това, някои рецензенти от водещи медии са имали затруднения да достигнат дори 200 мили с едно зареждане, като се вземат предвид шофирането по магистрала, климатизацията и други фактори. Въпреки че Subaru Solterra има по-малък пробег в сравнение с конкурентите, той е комфортен, безопасен и предлага достатъчно пространство. Но дали това е достатъчно, за да компенсира недостатъците?

Доклад от 2023 г. на Bloomberg твърди, че електрическите автомобили в САЩ са имали среден пробег от около 300 мили по това време. Това поставя Solterra значително под средното ниво. За сравнение, Chevrolet Silverado EV предлага около 400 мили с едно зареждане, а Tesla Model S претендира за 320 мили. Hyundai Ioniq 6, който е седан, но се продава в подобен ценови диапазон с Solterra, рекламира пробег от над 300 мили. AWD системата и режимите X-Drive на Solterra насърчават ентусиастите да изведат този устойчив автомобил извън пътя. Въпреки това, много шофьори може да се притесняват да поемат в дивата природа с него заради ограниченията в пробега. Въпреки това, той все още попадна в нашия списък с най-добрите модели на Subaru за офроуд, но времето за зареждане е друга причина за притеснение.

Времето за зареждане на Solterra е по-добро от пробега му

Времето за зареждане на Solterra е по-добро от пробега му

Докато пробегът на Solterra е значително под съвременното средно ниво, времето за зареждане не е толкова тревожно. Subaru Solterra 2024 предлага подобрена скорост при DC бързо зареждане, като Subaru твърди, че тези времена са наполовина по-кратки в сравнение с предишния модел, като зареждането от 10% до 80% отнема само 35 минути. Това не е лошо, но също така не е сред най-бързите за съвременен електрически автомобил, а по-ниският пробег означава повече спирания за презареждане. Времената за зареждане през нощта на ниво 2 са около девет часа.

За момента сътрудничеството между Subaru и Toyota за създаването на този електрически SUV не отговори на очакванията. Subaru има още дълъг път пред себе си, за да бъде считан за един от най-добрите големи производители на електрически превозни средства, въпреки че Solterra е със сигурност подобрен от дебютната си година.

Последни новини

  • 10.03.2025
  • /
  • Любопитно

Производителите на автомобилни двигатели имат своите модни тенденции: V-8, боксери и редови шестцилиндрови двигатели – всички те са привличали вниманието на публиката по едно или друго време. За известно време, особено през 2010 г., изглеждаше, че автомобилните двигатели стават сравнително малки, дори в по-големите автомобили. Двигатели като трицилиндровия Ford EcoBoost съществуват от години и все още се произвеждат. Дори двуцилиндровите двигатели, които по едно време се свързваха предимно с малките Fiats, преживяха възраждане. Новите технологии за впръскване на гориво и трансмисия, както и интелигентната конструкция на двигателя, спомогнаха за подобряване на работата на малките двигатели. Дори революцията на електрическите автомобили е изиграла своята роля. Въпреки че в момента в САЩ не се внасят двуцилиндрови автомобили, на американския пазар има много употребявани автомобили със сравнително късен модел. Други се срещат само в чужбина. Докато в света има някои невероятно бавни автомобили с малък двигател, други се появяват с времена от 0 […]

  • 07.03.2025
  • /
  • Любопитно

Мисията на Lucid Motors е не просто да създаде най-добрия електрически автомобил на пътя, а най-добрия автомобил – и точка. Революцията на електрическите превозни средства е свързана с компромиси; да се пътува по-далеч без чести спирания на претъпкани станции за зареждане означава да се добавят повече батерии, което утежнява автомобила. Ако искате вашият електромобил да работи като Porsche, трябва да жертвате лукса, комфорта, пъргавината или простора. От Lucid обаче твърдят, че при техните автомобили не се налага да правите компромиси с нищо. Lucid стартира през 2007 г. като компания със седалище в Нюарк, Калифорния, наречена Atieva. Тя е създадена от Бернард Це (бивш вицепрезидент/член на борда на директорите на Tesla) и предприемача Сам Уенг с цел разработване на технология за батерии за електрически автомобили. и ще продължи да доставя батерии за състезателните серии Formula E. През 2016 г. Atieva се превърна в Lucid, а през 2018 г. получи инвестиция от […]

  • 05.03.2025
  • /
  • Електромобили

Изминаха повече от пет години, откакто Volkswagen спря да произвежда своя емблематичен, класически малък автомобил Volkswagen Beetle. Въпреки че оттогава насам се носят слухове за евентуално завръщане на автомобила, Volkswagen винаги е отричал подобна възможност. С нарастването на популярността на електромобилите се появиха и слухове за възможността за създаване на Beetle с електрическа батерия. Дори и евентуалното възраждане на марката Beetle да виси на косъм, това, което Volkswagen потвърди преди няколко седмици, беше, че работи по електромобил от начално ниво. С целева цена от около 20 000 евро (~21 500 щатски долара), този предстоящ електромобил – поне в духа си – изглежда има това, което би било необходимо на Volkswagen, за да се пребори с настъплението на достъпните и висококачествени електромобили, произведени в Китай. На 5 март 2025 г., точно един месец след последната закачка с автомобила, Volkswagen най-накрая разкри визията си за достъпен електрически автомобил. Германският автомобилен производител нарича […]

  • 04.03.2025
  • /
  • Любопитно

За Lexus LFA често се говори със страхопочитание и респект – в крайна сметка това беше ореолът на Lexus, при това с много ограничена производствена серия от едва 500 бройки. Това го превръща в рядка гледка, а безкомпромисното му разработване означава, че това е най-доброто, което Toyota може да направи. Това обаче означаваше също, че от първия прототип през 2003 г. до старта на производството през 2010 г. на компанията бяха необходими седем години. Това е безумно дълъг период от време за който и да е модел автомобил и е едно от нещата, които трябва да знаете за LFA. Въпреки че Toyota положи всички усилия, за да направи LFA възможно най-съвършен, за съжаление той не се продава твърде добре. Въпреки че производството му беше ограничено, на компанията ѝ отне няколко години, за да изчисти наличностите си. Тъй като никой не купуваше този скъп суперавтомобил, Lexus реши да прекрати производството на […]

© 2025 AUTODIR.bg - Новини, тестове и ревюта за автомобили.
Уеб дизайн от HEXTECH.bg | Част от медийна мрежа HEXMEDIA.bg