• 11.12.2024
  • /
  • Ревюта

2025 Toyota 4Runner: Спецификации, цени и всичко ново

Picture of Румен Георгиев
Румен Георгиев
Главен редактор
2025 Toyota 4Runner Спецификации, цени и всичко ново

През април 2024 г. Toyota сваля капака на Toyota 4Runner за 2025 г. с обещанието, че SUV-ът ще бъде пуснат в продажба до края на 2024 г. Изцяло преработеният автомобил се предлагаше с дълъг списък от функции, бараж от технологии и множество модификации, достъпни за потребителите.

До края на годината остават броени дни, но Toyota е решила да отложи пускането на автомобила в продажба за началото на 2025 г. Макар че това може да е (леко) разочароващо за тези от вас, които искат да се сдобият с това шесто поколение SUV преди края на годината, добрата новина е, че вече не сте в неведение по отношение на цените на различните варианти.

Какво е още по-хубаво? Въпреки че новият автомобил е поколенчески скок спрямо модела от 2024 г., цените на базовите модели почти не са се променили. Базовият вариант на Toyota 4Runner от 2025 г. започва от 40 770 долара в сравнение с 40 705 долара за по-стария модел от 2024 г. При моделите с по-високо ниво на оборудване обаче се наблюдава значителна разлика в цените в другия край на спектъра. Така например върховият модел 4Runner от 2024 г. би затруднил потенциалните собственици с поне 55 170 долара за разлика от върховия модел от 2025 г., който е с над 10 хил. долара по-скъп – 66 900 долара.

Както винаги, от съществено значение е да разберете, че тези цени са само MSRP и че ще има допълнителни такси за доставка, обработка и обслужване. Нека разгледаме подробно цените, спецификациите и всички нови допълнения към функциите, които са включени в Toyota 4Runner от моделната година 2025.

Подробно ценообразуване на различните варианти на Toyota 4Runner за 2025 г.

Актуализираната ценова листа на Toyota потвърждава 16 различни нива на оборудване на 4Runner, разпределени в девет класа. За тези, които се интересуват от една от опциите 4х2, има четири нива на оборудване (включително базовия вариант SR5, разгледан по-рано). Над 4х2 SR5 са разположени 4х2 TRD Sport на цена 47 250 USD; 4х2 TRD Sport Premium на цена 52 610 USD; и 4х2 Limited на цена 55 400 USD.

Цените на базовата версия SR5 4×4 на Toyota 4Runner за 2025 г. започват от 42 770 долара и достигат до 49 190 долара и 49 250 долара съответно за вариантите 4×4 TRD Off-Road и 4×4 TRD Sport. Непосредствено над тези две модификации са 4Runner 4×4 TRD Sport Premium на цена от 54 610 USD и вариантът 4×4 TRD Off-Road Premium на цена от 54 970 USD. След това се нарежда модификацията 4×4 Limited на Toyota 4Runner 2025, чиято цена е 57 400 USD.

В допълнение към гореспоменатите варианти Toyota показа и шест различни Toyota 4Runner 2025 с хибридната технология i-Force Max. Най-достъпният модел с i-Force Max е 4×4 TRD Off-Road, чиято начална цена е 51 990 USD. Той е следван от варианта TRD Off-Road Premium на цена 57 770 USD и 4×4 Limited на цена 60 200 USD. Трите върхови варианта на Toyota 4Runner от 2025 г. включват 4×4 Platinum i-Force Max на цена 62 860 долара; 4×4 Trailhunter на цена 66 900 долара; и 4×4 TRD Pro, който също е на цена 66 900 долара.

Основни характеристики на Toyota 4Runner от 2025 г.

Подробните спецификации на шестото поколение на модела от 2025 г. са известни от известно време, като Toyota разкри повечето детайли, свързани с двигателя и задвижването, още през април 2024 г. За да обобщим, автомобилите само с ДВГ получават стандартен 2,4-литров четирицилиндров двигател i-Force с турбокомпресор и двойна горна камера (DOHC), който развива 278 к.с. (при 6000 об./мин) и 317 Нм въртящ момент (при 1700 об./мин). Моделите 4×2 постигат между 24 и 26 mpg, а моделите 4×4 – около 24-25 mpg.

Има и опция i-Force Max, при която се използва същият двигател като по-горе, но мощността се увеличава допълнително с помощта на електромотор. Мощността на този вариант нараства до 326 к.с. (при 6000 об/мин) и 465 lb-ft въртящ момент (при 1700 об/мин).Всички хибридни модификации на автомобила са достатъчно добри, за да постигнат резултат от 24 милиграма на магистрала.

Други интересни допълнения към характеристиките на Toyota 4Runner за 2025 г. включват стандартно електрическо задно стъкло, 14-инчов сензорен дисплей (8-инчов при по-евтините модели) и технологията Safety Sense 3.0 на Toyota, която вече се предлага стандартно за всички 16 модификации на автомобила. Функциите, които са част от тази технология, насочена към безопасността, включват система за предварителен сблъсък с разпознаване на пешеходци, предупреждение за напускане на лентата с асистент за управление, асистент за следене на лентата и автоматични дълги светлини.

2025 Toyota 4Runner Toyota получава 36-месечна/36 000-милна гаранция, както и допълнителна 60-месечна/60 000-милна гаранция, за да предпази купувачите от бъдещи проблеми, свързани със задвижването.

Последни новини

  • 13.03.2025
  • /
  • Новини

Honda има дълга и богата история във Формула 1, като пуска първата си платформа през 1964 г. – RA271. Оттогава насам японската компания се утвърждава като премиер конструктор в сериите – макар че серията ѝ в никакъв случай не е непрекъсната. Всъщност Honda се оттегля от F1 не по-малко от четири пъти: 1968 г., 1992 г., 2008 г. и 2021 г. Така се създадоха четири различни епохи в програмата на Honda във Формула 1, като всяка от тях приключваше по различни причини. Нека разгледаме последната от тези ери, която приключи през 2021 г., и какво планира да направи Honda, когато се завърне през 2026 г. Краткият отговор на въпроса защо Honda напусна през 2021 г. е свързан с въглеродната неутралност и алтернативните горива. Honda заяви желание да постигне въглеродна неутралност, с целеви срок за електрификация до 2030 г., и се оттегли от Формула 1, за да вложи повече от ресурсите […]

  • 10.03.2025
  • /
  • Любопитно

Производителите на автомобилни двигатели имат своите модни тенденции: V-8, боксери и редови шестцилиндрови двигатели – всички те са привличали вниманието на публиката по едно или друго време. За известно време, особено през 2010 г., изглеждаше, че автомобилните двигатели стават сравнително малки, дори в по-големите автомобили. Двигатели като трицилиндровия Ford EcoBoost съществуват от години и все още се произвеждат. Дори двуцилиндровите двигатели, които по едно време се свързваха предимно с малките Fiats, преживяха възраждане. Новите технологии за впръскване на гориво и трансмисия, както и интелигентната конструкция на двигателя, спомогнаха за подобряване на работата на малките двигатели. Дори революцията на електрическите автомобили е изиграла своята роля. Въпреки че в момента в САЩ не се внасят двуцилиндрови автомобили, на американския пазар има много употребявани автомобили със сравнително късен модел. Други се срещат само в чужбина. Докато в света има някои невероятно бавни автомобили с малък двигател, други се появяват с времена от 0 […]

  • 07.03.2025
  • /
  • Любопитно

Мисията на Lucid Motors е не просто да създаде най-добрия електрически автомобил на пътя, а най-добрия автомобил – и точка. Революцията на електрическите превозни средства е свързана с компромиси; да се пътува по-далеч без чести спирания на претъпкани станции за зареждане означава да се добавят повече батерии, което утежнява автомобила. Ако искате вашият електромобил да работи като Porsche, трябва да жертвате лукса, комфорта, пъргавината или простора. От Lucid обаче твърдят, че при техните автомобили не се налага да правите компромиси с нищо. Lucid стартира през 2007 г. като компания със седалище в Нюарк, Калифорния, наречена Atieva. Тя е създадена от Бернард Це (бивш вицепрезидент/член на борда на директорите на Tesla) и предприемача Сам Уенг с цел разработване на технология за батерии за електрически автомобили. и ще продължи да доставя батерии за състезателните серии Formula E. През 2016 г. Atieva се превърна в Lucid, а през 2018 г. получи инвестиция от […]

  • 05.03.2025
  • /
  • Електромобили

Изминаха повече от пет години, откакто Volkswagen спря да произвежда своя емблематичен, класически малък автомобил Volkswagen Beetle. Въпреки че оттогава насам се носят слухове за евентуално завръщане на автомобила, Volkswagen винаги е отричал подобна възможност. С нарастването на популярността на електромобилите се появиха и слухове за възможността за създаване на Beetle с електрическа батерия. Дори и евентуалното възраждане на марката Beetle да виси на косъм, това, което Volkswagen потвърди преди няколко седмици, беше, че работи по електромобил от начално ниво. С целева цена от около 20 000 евро (~21 500 щатски долара), този предстоящ електромобил – поне в духа си – изглежда има това, което би било необходимо на Volkswagen, за да се пребори с настъплението на достъпните и висококачествени електромобили, произведени в Китай. На 5 март 2025 г., точно един месец след последната закачка с автомобила, Volkswagen най-накрая разкри визията си за достъпен електрически автомобил. Германският автомобилен производител нарича […]

© 2025 AUTODIR.bg - Новини, тестове и ревюта за автомобили.
Уеб дизайн от HEXTECH.bg | Част от медийна мрежа HEXMEDIA.bg