• 24.02.2025
  • /
  • Любопитно

Гуми Michelin Pilot Sport 4S и Pilot Sport 4: В какво се състои разликата?

Picture of Румен Георгиев
Румен Георгиев
Главен редактор
Гуми Michelin Pilot Sport 4S и Pilot Sport 4: В какво се състои разликата?

Michelin е една от водещите марки гуми в света. Когато правим класация на производителите на гуми, ние ги поставяме точно на върха. Техните високоефективни гуми се предлагат за много спортни автомобили (като Corvette E-Ray) и суперавтомобили директно от производителя, а освен това те предлагат всякакви подобрения на гумите, налични в заводските размери. Когато обаче става въпрос за сортиране на техните високопроизводителни гуми, има възможност за известно объркване. Сякаш за да докаже това, има много различни подварианти на гумата Michelin Pilot Sport, които в момента можете да закупите от сайтове като Tire Rack.

Много от гумите на Michelin са тясно свързани, използват сходни наименования и се предлагат в сходни размери. Такъв е случаят с Michelin Pilot Sport 4S и Pilot Sport 4 – две много сходни гуми. Както Pilot Sport 4, така и 4S се считат за „Max Performance Summer“ гуми от Tire Rack и двете могат да бъдат забелязани на редица високоефективни варианти на стандартни автомобили като Acura Integra Type S и Subaru BRZ tS. Ако поставите снимки на двете гуми една до друга, шарката на протектора изглежда идентична – но има някои малки разлики, които си струва да се отбележат, като например оценката на износването и наличните размери.

Установяване на различията

Установяване на различията

Оценката за износване на протектора на Pilot Sport 4S е 300, а на Pilot Sport 4 – 320 (има няколко изключения с оценка за износване на протектора 300, но те не са много). Какво означава това? Uniform Tire Quality Grade (UTQG) или Treadwear Rating, както обикновено се нарича, е измерване на това колко дълго издържа една гума при определени условия на изпитване.Това е една от онези цифри, посочени отстрани на гумите ви.

Най-общо казано, гумите с по-висок клас на износване на протектора издържат по-дълго, докато гумите с по-нисък клас на износване на протектора са малко по-прилепчиви – което води до по-добри спирачни характеристики. В този случай стандартната гума Pilot Sport 4 е с по-висок клас на износване на протектора, така че вероятно ще издържи малко по-дълго. Разликите в рейтинга на износване на протектора обаче са малки между двете гуми, а при независими тестове, сравняващи двете гуми, спирачният път в повечето случаи е сходен.

4S се предлага и в много по-голямо разнообразие от размери. Ако пазарувате за гуми Pilot Sport 4S в Tire Rack, има страници и страници с налични размери, които можете да прегледате. От широчината на серия 215 (широчина 215 мм) чак до гуми от серия 355, 4S има десетки възможности за избор за вашите конкретни колела. Sport 4 се предлага с няколко различни размера, но далеч по-малко от 4S. Моделът 4S се предлага (в определени размери) и с някои страхотни екстри, като шумопоглъщаща пяна за по-тихо шофиране или обработка на страничните стени Premium Touch, която подобрява външния вид на гумата.

Последни новини

  • 10.03.2025
  • /
  • Любопитно

Производителите на автомобилни двигатели имат своите модни тенденции: V-8, боксери и редови шестцилиндрови двигатели – всички те са привличали вниманието на публиката по едно или друго време. За известно време, особено през 2010 г., изглеждаше, че автомобилните двигатели стават сравнително малки, дори в по-големите автомобили. Двигатели като трицилиндровия Ford EcoBoost съществуват от години и все още се произвеждат. Дори двуцилиндровите двигатели, които по едно време се свързваха предимно с малките Fiats, преживяха възраждане. Новите технологии за впръскване на гориво и трансмисия, както и интелигентната конструкция на двигателя, спомогнаха за подобряване на работата на малките двигатели. Дори революцията на електрическите автомобили е изиграла своята роля. Въпреки че в момента в САЩ не се внасят двуцилиндрови автомобили, на американския пазар има много употребявани автомобили със сравнително късен модел. Други се срещат само в чужбина. Докато в света има някои невероятно бавни автомобили с малък двигател, други се появяват с времена от 0 […]

  • 07.03.2025
  • /
  • Любопитно

Мисията на Lucid Motors е не просто да създаде най-добрия електрически автомобил на пътя, а най-добрия автомобил – и точка. Революцията на електрическите превозни средства е свързана с компромиси; да се пътува по-далеч без чести спирания на претъпкани станции за зареждане означава да се добавят повече батерии, което утежнява автомобила. Ако искате вашият електромобил да работи като Porsche, трябва да жертвате лукса, комфорта, пъргавината или простора. От Lucid обаче твърдят, че при техните автомобили не се налага да правите компромиси с нищо. Lucid стартира през 2007 г. като компания със седалище в Нюарк, Калифорния, наречена Atieva. Тя е създадена от Бернард Це (бивш вицепрезидент/член на борда на директорите на Tesla) и предприемача Сам Уенг с цел разработване на технология за батерии за електрически автомобили. и ще продължи да доставя батерии за състезателните серии Formula E. През 2016 г. Atieva се превърна в Lucid, а през 2018 г. получи инвестиция от […]

  • 05.03.2025
  • /
  • Електромобили

Изминаха повече от пет години, откакто Volkswagen спря да произвежда своя емблематичен, класически малък автомобил Volkswagen Beetle. Въпреки че оттогава насам се носят слухове за евентуално завръщане на автомобила, Volkswagen винаги е отричал подобна възможност. С нарастването на популярността на електромобилите се появиха и слухове за възможността за създаване на Beetle с електрическа батерия. Дори и евентуалното възраждане на марката Beetle да виси на косъм, това, което Volkswagen потвърди преди няколко седмици, беше, че работи по електромобил от начално ниво. С целева цена от около 20 000 евро (~21 500 щатски долара), този предстоящ електромобил – поне в духа си – изглежда има това, което би било необходимо на Volkswagen, за да се пребори с настъплението на достъпните и висококачествени електромобили, произведени в Китай. На 5 март 2025 г., точно един месец след последната закачка с автомобила, Volkswagen най-накрая разкри визията си за достъпен електрически автомобил. Германският автомобилен производител нарича […]

  • 04.03.2025
  • /
  • Любопитно

За Lexus LFA често се говори със страхопочитание и респект – в крайна сметка това беше ореолът на Lexus, при това с много ограничена производствена серия от едва 500 бройки. Това го превръща в рядка гледка, а безкомпромисното му разработване означава, че това е най-доброто, което Toyota може да направи. Това обаче означаваше също, че от първия прототип през 2003 г. до старта на производството през 2010 г. на компанията бяха необходими седем години. Това е безумно дълъг период от време за който и да е модел автомобил и е едно от нещата, които трябва да знаете за LFA. Въпреки че Toyota положи всички усилия, за да направи LFA възможно най-съвършен, за съжаление той не се продава твърде добре. Въпреки че производството му беше ограничено, на компанията ѝ отне няколко години, за да изчисти наличностите си. Тъй като никой не купуваше този скъп суперавтомобил, Lexus реши да прекрати производството на […]

© 2025 AUTODIR.bg - Новини, тестове и ревюта за автомобили.
Уеб дизайн от HEXTECH.bg | Част от медийна мрежа HEXMEDIA.bg