• 02.02.2025
  • /
  • Новини

3 по-евтини алтернативи на Porsche Cayenne GTS

Picture of Румен Георгиев
Румен Георгиев
Главен редактор
3 по-евтини алтернативи на Porsche Cayenne GTS

За тези, които не знаят, да, Porsche все още произвежда V8 двигател и той е наличен в модела 2025 Cayenne GTS, както и в други модели. С отлично съчетание на производителност, лукс и функционалност, Cayenne GTS (Gran Turismo Sport) е наличен като SUV или купе. По отношение на мощността, ще откриете 4.0-литров twin-turbo двигател, който развива впечатляващите 493 к.с. и 658 Nm въртящ момент. Тази мощност се превръща в време от 0 до 100 км/ч. за 4.4 секунди и възможност за достигане на максимална скорост от 275 км/ч.

Комбинирайте тези цифри с задвижване на всички колела и адаптивна въздушна suspension система, и ще имате не само мощен двигател под капака, но и изискан комфорт с прецизно управление при завои. Имахме възможността да изпробваме 2025 Porsche Cayenne GTS на практика и бяхме впечатлени от технологичната табла, Race-Tex микровелурена обшивка и просторния товарен отсек.

Porsche Cayenne GTS е страхотен избор, но такъв, който идва със значителна начална цена от $124,900. Ами ако харесвате този Porsche SUV, но той е малко извън бюджета ви? За щастие, има няколко по-евтини опции, които могат да ви предложат подобно изживяване, ако търсите SUV с висока производителност. Всъщност, можете да намерите по-конкурентно ценени високопроизводителни опции от Porsche, BMW и Mercedes-Benz. Имайте предвид обаче, че за да бъдат сравними, тези опции — въпреки че са по-евтини от Cayenne GTS — все още са скъпи автомобили.

2025 Porsche Macan GTS

2025 Porsche Macan GTS

Дори не е необходимо да сменяте производителя за Macan GTS, който не е толкова мощен като Cayenne GTS, но все пак предлага солидна производителност и технология за задвижване на всички колела. Все още в категорията SUV, Macan GTS е оборудван с 2.9-литров twin-turbo V6 двигател, който генерира 434 к.с. С опционалния Sport Chrono Package, този SUV може да ускори от 0 до 100 км/ч. за 4.3 секунди и да достигне 272 км/ч.

Макан GTS включва също интериора Race-Tex, усъвършенстван шофьорски кокпит и сензорния медиен център PCM (Porsche Communication Management) на производителя. Въпреки това, той не предлага наличния 10.9-инчов дисплей за пътника отпред, който е наличен в Cayenne GTS. Багажното пространство в Макан GTS не е толкова обемно, но задното отделение все пак предлага 1.5 куб. метра пространство, в сравнение с 1.7 куб. метра при Cayenne GTS.

Базовият Макан GTS започва от 89,000 долара, но за да получите гореспоменатите показатели, които по-близо съответстват на Cayenne GTS, ще ви е необходим пакетът GTS Sports, който включва пакета Sport Chrono. С включените допълнителни опции за производителност, този луксозен SUV ще ви струва около 103,575 долара.

2025 BMW X7 M60i

2025 BMW X7 M60i

Друга страхотна алтернатива на Cayenne GTS е X7 M60i от BMW. С по-голям 4.4-литров TwinPower turbo V8 двигател, този SUV развива допълнителни 30 к.с. в сравнение с Porsche, с общо 523 к.с. под капака. Разликата е по-забележима по отношение на въртящия момент, като BMW генерира 750 Nm, което е почти 95 Nm повече от Cayenne GTS. Този BMW също е бърз при ускорението, достигайки 100 км/ч. за 4.5 секунди — само една десета от секундата по-бавно от Porsche. X7 M60i също предлага сравними функции за комфорт и управление, с самонастройваща се въздушна suspension и интегрално активно управление, което включва и задните колела.

Вътре в този BMW SUV ще намерите Merino кожа, 14.9-инчов медиен център и висококачествена аудио система Harman Kardon с усилвател, която включва 16 високоговорителя. По отношение на комфорта и удобството, получавате опции за отопление, вградени в предните седалки, облегалките и волана. Допълнителни функции включват privacy стъкла, звукоизолиращи акустични стъкла и множество USB-C портове за зареждане.

Относно съхранението, X7 M60i предлага между 1.38 и 2.56 кубични метра в зависимост от избраната конфигурация на седалките. Можете да закупите 2025 BMW X7 M60i за стартова цена от 111,900 долара, което е с 13,000 долара по-малко от цената на Cayenne GTS. Имахме възможност да тестваме по-компактното 2024 BMW X5 M60i и се наслаждавахме на V8 силовия агрегат, въпреки че забелязахме колко бързо добавените опции увеличават цената над стартовата стойност от 90,850 долара.

2025 Mercedes-Benz GLS 580 4MATIC SUV

2025 Mercedes Benz GLS 580 4MATIC SUV

Ако сте се интересували от Cayenne GTS заради неговия V8 двигател, но не сте се впечатлили от BMW, GLS от Mercedes Benz също идва с по-голям двигател. 4.0-литровият biturbo двигател с mild hybrid система позволява на GLS да произвежда още повече мощност от по-скъпия вариант на Porsche, с 510 к.с. Това позволява на Mercedes да постигне време от 0 до 100 км/ч. за 4.7 секунди, което е малко по-бавно от Cayenne GTS. Със стандартна fully variable система за задвижване на всички колела, този луксозен SUV може да се справи с Porsche в изискващи условия за шофиране.

По отношение на луксозните функции, докато Cayenne GTS има опционална функция за масаж за допълнителни $1,810, GLS предлага multicontour предни седалки с функция за масаж като стандарт. Също така ще получите кожена обшивка и панорамен покрив, без да е необходимо да закупувате допълнителни пакети.

Относно функционалното багажно пространство, в зависимост от конфигурацията, GLS предлага до 2.4 кубични метра, изпреварвайки Cayenne GTS. Можете да закупите 2025 Mercedes Benz GLS 580, започвайки от 114,800 долара, което е малко над 10,000 долара по-евтино от Porsche. Въпреки това, както обяснихме в нашето ревю на Mercedes-Benz GLS 4MATIC 2024, бъдете внимателни с добавките и пакетите, тъй като стартовата цена може да нарасне драматично бързо.

Последни новини

  • 10.03.2025
  • /
  • Любопитно

Производителите на автомобилни двигатели имат своите модни тенденции: V-8, боксери и редови шестцилиндрови двигатели – всички те са привличали вниманието на публиката по едно или друго време. За известно време, особено през 2010 г., изглеждаше, че автомобилните двигатели стават сравнително малки, дори в по-големите автомобили. Двигатели като трицилиндровия Ford EcoBoost съществуват от години и все още се произвеждат. Дори двуцилиндровите двигатели, които по едно време се свързваха предимно с малките Fiats, преживяха възраждане. Новите технологии за впръскване на гориво и трансмисия, както и интелигентната конструкция на двигателя, спомогнаха за подобряване на работата на малките двигатели. Дори революцията на електрическите автомобили е изиграла своята роля. Въпреки че в момента в САЩ не се внасят двуцилиндрови автомобили, на американския пазар има много употребявани автомобили със сравнително късен модел. Други се срещат само в чужбина. Докато в света има някои невероятно бавни автомобили с малък двигател, други се появяват с времена от 0 […]

  • 07.03.2025
  • /
  • Любопитно

Мисията на Lucid Motors е не просто да създаде най-добрия електрически автомобил на пътя, а най-добрия автомобил – и точка. Революцията на електрическите превозни средства е свързана с компромиси; да се пътува по-далеч без чести спирания на претъпкани станции за зареждане означава да се добавят повече батерии, което утежнява автомобила. Ако искате вашият електромобил да работи като Porsche, трябва да жертвате лукса, комфорта, пъргавината или простора. От Lucid обаче твърдят, че при техните автомобили не се налага да правите компромиси с нищо. Lucid стартира през 2007 г. като компания със седалище в Нюарк, Калифорния, наречена Atieva. Тя е създадена от Бернард Це (бивш вицепрезидент/член на борда на директорите на Tesla) и предприемача Сам Уенг с цел разработване на технология за батерии за електрически автомобили. и ще продължи да доставя батерии за състезателните серии Formula E. През 2016 г. Atieva се превърна в Lucid, а през 2018 г. получи инвестиция от […]

  • 05.03.2025
  • /
  • Електромобили

Изминаха повече от пет години, откакто Volkswagen спря да произвежда своя емблематичен, класически малък автомобил Volkswagen Beetle. Въпреки че оттогава насам се носят слухове за евентуално завръщане на автомобила, Volkswagen винаги е отричал подобна възможност. С нарастването на популярността на електромобилите се появиха и слухове за възможността за създаване на Beetle с електрическа батерия. Дори и евентуалното възраждане на марката Beetle да виси на косъм, това, което Volkswagen потвърди преди няколко седмици, беше, че работи по електромобил от начално ниво. С целева цена от около 20 000 евро (~21 500 щатски долара), този предстоящ електромобил – поне в духа си – изглежда има това, което би било необходимо на Volkswagen, за да се пребори с настъплението на достъпните и висококачествени електромобили, произведени в Китай. На 5 март 2025 г., точно един месец след последната закачка с автомобила, Volkswagen най-накрая разкри визията си за достъпен електрически автомобил. Германският автомобилен производител нарича […]

  • 04.03.2025
  • /
  • Любопитно

За Lexus LFA често се говори със страхопочитание и респект – в крайна сметка това беше ореолът на Lexus, при това с много ограничена производствена серия от едва 500 бройки. Това го превръща в рядка гледка, а безкомпромисното му разработване означава, че това е най-доброто, което Toyota може да направи. Това обаче означаваше също, че от първия прототип през 2003 г. до старта на производството през 2010 г. на компанията бяха необходими седем години. Това е безумно дълъг период от време за който и да е модел автомобил и е едно от нещата, които трябва да знаете за LFA. Въпреки че Toyota положи всички усилия, за да направи LFA възможно най-съвършен, за съжаление той не се продава твърде добре. Въпреки че производството му беше ограничено, на компанията ѝ отне няколко години, за да изчисти наличностите си. Тъй като никой не купуваше този скъп суперавтомобил, Lexus реши да прекрати производството на […]

© 2025 AUTODIR.bg - Новини, тестове и ревюта за автомобили.
Уеб дизайн от HEXTECH.bg | Част от медийна мрежа HEXMEDIA.bg